זה לא באג, זה פיצ'ר

מה זה באג ומה זה פיצ'ר?

פיצ'ר

פיצ'ר הוא מאפיין חדש לאתר שלכם. הוא יכול להיות כל תוסף או פונקציה שאתם רוצים להוסיף לאתר. למשל, מפה לאיתור נוח של בית העסק או אפילו הוספת צ'אט לאתר.

לפעמים, הוספת פיצ'ר חדש לאתר יכול להוות אתגר. אנו מציעים שירות הטמעת פיצ'רים באתר קיים: ספרו לנו מה חסר לכם באתר ואנו נפתור לכם את הבעיה, נוסף ונסביר לכם על הפיצ'ר החדש שהכנסנו.

באג

באג היא בעצם פעולה לא רצויה או שאינה מבוצעת בצורה שאנו היינו רוצים שהיא תפעל. באג יכול להיות למשל מיקום מוזר של מרכיב באתר שלנו. באגים בעיצוב: יכול להיות מיקום לא נכון של מרכיב בעיצוב או כותרת עקשנית שלא מצליחה להסתדר במקום הרצוי, מרכוז של אלמנטים בדף ועוד… באגים בתפקוד: נניח שאנו מוסיפים מוצר לעגלת הקניות והוא לא מתווסף או שהגולש שולח טופס צור קשר וזה אינו מגיע אלינו. אנו מציעים פתרון לכלל סוגי הבאגים שיש לכם, לא הצלחנו לפתור לכם את הבאג? לא שילמתם! (בנינו, אין באג שיכול עלינו!).

אז מה הקשר ביניהם?

לעיתים באגים שלא היו מכוונים או מתוכננים מתגלה שהם למעשה שימושיים!
בשל היעילות שהתגלתה הבאג הופך להיות פיצ'ר שימושי וחלק בלתי נפרד מהאתר או המערכת.

למה דווקא המילה באג? (חרק באנגלית)

בשנת 1946 כשעבדו על המחשבים הראשונים אי פעם Mark II ו-Mark III גילו כי המחשב מתפקד לא כראוי ולא מבצע פעולות שתוכנן לעשות כמו שצריך. לאחר בדיקה נמצא באחד הממסרים עש שנמצא שם, מאז נתפס השם באג (חרק).

מחשב Mark II

בואו נשוחח

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.